Çünkü bazı insanlar "gitmek" filiyle yan yana yaşardı bu dünyada. Aşkmış, vefaymış, zamanmış, ömürmüş. Hepsi boş bir hikayeydi. Bazı kalpleri zincirlesen de durmazdı, gözleri hep uzak yollara takılırdı.
Sonradan anladım. Bir aşık susuyorsa, artık konuşmuyorsa, içini kapatıyorsa ve ruhu kendi içine gömülmüşse, yalnızca biz değil ona inanan yanlarımız da yavaş yavaş ölüyordu.