Kitap bittiğinde dilimden dökülen ilk cümle "Ne kötü kaderin varmış Yusuf!" oldu..
Mükemmel bir anlatım diliyle film tadında bir eser..Okurken hiç sıkılmadım.Kesinlikle tavsiye ederim..
tek kelimeyle mükemmel bir anlatım ve hikaye...Kitabın sonunu gözümden akan bir damla yaşla tarif edemediğim bir duygu yüklemesiyle getirdim. Gerçekten mükemmeldi. Birgün tekrar okumak üzere başucuma koyduğum ender eserlerden..Kalemine ve yüreğine sağlık Sabahattin Ali!!