•Ümid.... qaranlıq yolda öz işartısı ilə yolu nurlandıran zəif bir şam işığı....O işığın ardınca gedən hər kəs sonunda aydınlığa qovuşa bilərdi,öz yolunu tapa bilərdi.... Nəsibə Günəş Getmə
cєmαl sürєчα’nın; “nαsıl вír hís вílíчσr musun? σdα çσk gєníş αmα sığαmıчσrsun, вαk kαpı σrαdα αmα çıkαmıчσrsun, pєncєrє αçık αmα nєfєs αlαmıчσrsun…” dєdíğí чєrdєчím.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
GNŞ-)⁴
Bir ay, Bir gece, Ve bir ışık, Altında biz, Sonsuzluğa kadar, Hiç olmayacakmış gibi, Sevişelim. Belki o cennet'te tekrardan, Kavuşuruz... Gecelerle kal sevgilim...
1000Kitap
GNŞ-)3
Kalbinin yörüngesinde, Ben, Sersefil oldum. Güneş sistemim sana yenik düştü. Gel artık, Kollarıma...