•Ümid.... qaranlıq yolda öz işartısı ilə yolu nurlandıran zəif bir şam işığı....O işığın ardınca gedən hər kəs sonunda aydınlığa qovuşa bilərdi,öz yolunu tapa bilərdi....
Nəsibə GünəşGetmə
Bir ay,
Bir gece,
Ve bir ışık,
Altında biz,
Sonsuzluğa kadar,
Hiç olmayacakmış gibi,
Sevişelim.
Belki o cennet'te tekrardan,
Kavuşuruz...
Gecelerle kal sevgilim...