Məncə də
....Sevmək- özünü deyil, sevdiyin insanı xoşbəxt görmək, o insan harda olursa, olsun,hər şeyin ən yaxşısını onun üçün arzulamaq deməkdir....
Kitap Alıntısı
Yaşamanın çelişkisi de odur ki bu kendinden geçme, esrime hali, insan ancak en hayat doluyken ve insanın ancak hayatta olduğunu tamamen unutmasıyla gelir.
Sayfa 38·Kitabı okudu