Biz burada gırtlak gırtlağa savaştık.
Göğüs göğüse, bıkmadan, yılmadan, usanmadan...
Filmlerde kahramanlar hiç ölmez... bilirdik de!
Gerçek savaşlarda hep kahramanlar ölür.
Biz bunu Bab'ta bir kez daha yaşadık.
En çetin savaştır insanın kendi benliğiyle savaşması. Onu yenmeden hiçbir şeyi yenemezsin. İşte bizim komandolar, bu en zor işi, en zor şartta ve alanda destansı bir gayretle yapıyorlar.
IŞİD'in en belirgin özelliği "sapık" cihat anlayışına sahip olması. Bunlar, kendilerinden olmayanı Müslüman bile kabul etmiyorlar. Artık karşımızda tam anlamıyla mankurtlaşmış, düşmanlık tohumları ekmek üzere dizayn edilmiş tekfirci jelikanlar var.