Bazıları sana özgür irade verdiğimi söylüyor. Ama aynı insanlar bana itaat etmezsen seni cehenneme göndereceğimi de söylüyor. Bu ne biçim özgür irade? Bu Tanrı’yı alaycı bir konuma koymuyor mu? İtaat etmenin olduğu bir ilişkide seninle benim aramda nasıl gerçek bir ilişki olabilir?