Dünya para verip kitap alıyoruz. Şu gelen kargonun haline bakın. Taşıyan arkadaş sorunsuz getirmiş. Paketlemeyi de yapmışlar. Dış pakette hiç sorun yok iken, kitabın yırtık gönderilmesi nasıl izah edilir? Hiç mi utanmadınız arkadaş bunu böyle gönderirken? İade edilmez nasılsa mı dediniz? Bu nasıl bir ahlaksızlıktır…
Değerli okur fazi sayesinde bir çok güzel kitap keşfettim. Azıcık geriden takip ediyorum 2023 paylaşımlarını yeni satın aldım:) Okumalara tekrar geri dönmek harika bir his oluşturuyor..