- 5 yaşındaki kızıma, “Hadi savaşları durduralım” dedim, “Hadi baba” dedi.
- 25 yaşındaki yeğenime “Hadi savaşları durduralım” dedim, “Nasıl?” dedi.
- Arkadaşım var 35 yaşında, “Hadi savaşları durduralım” dedim, dedi ki “Oğlum bir kere de akıllı bir şey söyle”.
- Annem 60 yaşında, dedim ki “Anne hadi savaşları durduralım”, o da “Oğlum bırak bu işleri, sigortalı bir işe gir, çalış” dedi.
İşte bu yüzden; Dünyayı çocuklar yönetmeli!..
(Alıntı)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖