Tüm zamanların en iyisiydi ya da en kötüsüydü... Bilgeliğin çağıydı. Aptallığın çağıydı, inançlar zamanıydı ve inançsızlıklar zamanıydı. Mevsim aydınlığın mevsimiydi belki de karanlığın... Umut baharıydı ve umutsuzluk kışıydı; yaşayabilmek için her şey vardı önümüzde ve yaşayabilmek için önümüzde hiçbir şey yoktu; hepimiz doğrudan cennete gidiyorduk, hepimiz doğrudan cehenneme gidiyorduk.