Ayağa kalktı, beklemediğim bir şekilde gözlerini gözlerime dikti. Çaresizce baktı bana, "İçimdesin..." diye fısıldadı, "Ama çok zor..." dedi gözleri gözlerime bakarken.
"Neymiş zor?" dedim sanki kolay olan bir şey varmış gibi hayatımızda. Başını önve yere eğdi, sonra derin bir nefes aldı.
"Seni içimde tutabilmek..."