melek

melek
@goklerdenmelek
kitaplarla,resimlerle, güzel şeylerle dolu olan, insanların alçak sesle konuştukları, kendilerinin ve düşüncelerinin temiz olduğu bir havayı solumak istiyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaderin akıl almaz haritasında her şey sanki bu an için tanzim edilmiş.Balkan Harbi sanki bu iki çift gözün karşılaşması için çıkmış, İsmail gibi Celil Hikmet de “gitti de dönmedi” oluvermiş; Ruslar Trabzonu sanki bu yüzden işgal etmiş,muhacirliğe bu yüzden çıkılmış, Setterhan Azam’ı ve Piruz’u gölün kıyısında bu yüzden yakalamış, Tebrizden ardına bile bakmadan bu yüzden ayrılmış, kaybettiği yazgısını Sehend Dağı’nın en zorlu tepesinde bulmuş, Batumda Sofya’nın kitapçı dükkanının kapısını bu yüzden çalmış bu yüzden kapatmış.Bolşevik İhtilali bile sanki bu yüzden patlak vermiş, Setterhan arkasında bir idam hükmü bırakarak bir motorla Trabzon’a kaçsın diye.Zehra bu yüzden Harşit kıyısında çakılıp kalmamış ya da o ceset yatağında yitip gitmemiş, geri dönmüş.Bütün mümkünler arka arkaya dizile dizile, iki çift gözün karşılaşmasına gelip dayanmış.Bir tek an.Milyonlarca ihtimal arasındaki tek mümkünün gerçekleşmesi için yaşanmış bütün bunlar.
melek
mesajlara bakarsanız çok sevinirim🙏🏼