Savunduğum köşemden yemediğim gol kalmadı.
Bak hele
Bak Hele Hele güzel olmaya görsün bir kadın. Hele birde farkındaysa güzelliğinin... Her şeye hakkı olur be gülüm zalimliğe bile... Ve her türlü vefasızlığa! Hele olmasın bakışları hülyalı, zülüfleri rahiya... Dudakları gül kurusu... Saçları lüle lüle Gözleri göl yeşili Hele... bak hele işvesi boyundan büyük. Elleri maharetli bereketli.... Gözlerinde her daim hüzün. Dudaklarında gizli bir tebessüm . Kır çiçeği edası. Çölde serap havası
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Veda (Talat Ülker)
Ömür ağacımı söktüm kökünden Kestim gidiyorum dal sana kalsın Kavruldum kurtuldum yaprak yükünden Estim gidiyorum yel sana kalsın Bin yanlış karıştı bir tek doğruma Gün sustu sırt döndü gece cağrima Gönül ocagımda közü bağrıma Bastım, gidiyorum kül sana kalsın Yıkadım bulanık suda yüzümü Dipsiz kuyulara attım özümü Yumdum gözlerimi yuttum sözümü Sustum ,sustum gidiyorum dil sana kalsın Yamayip aşk ile ten cüppesini Onardın gönlümün kulübesini Vuslat duvarına düş heybesini Astım ,gidiyorum tül sana kalsın Toplayıp derleyip dört yan dört köşe Ne varsa dürüpte attım ateşe Aya yıldıza güne güneşe Küstüm gidiyorum fal sana kalsın Gecenin aynası yuttu yüzümü Sabah yeli külsüz koydu közümü Ufkun ötesine diktim gözümü Kıstım gidiyorum yol sana kalsın
Öylesine...
Bu akşamki İran - Belçika maçı da çok heyecanlı ve güzel bir mücadeleydi. Bir tarafta itraili füze yağmuruna tutan bir ülke, diğer tarafta Avrupa ülkelerinin içinde insanlığı, hakkı, doğruyu savunan, Filistin'e çokça destek veren bir ülke... Tabi ben İran'ı tutuyordum ama Belçika'da gol atsa ona da sevinirdim :) Ama iki takımda gol atamadı ve sonuç 0-0'la bitti. Olsun. Zaten sona doğru dedim muhtemelen böyle bitecek diye ve öyle de bitti. Çünkü hem bin kere maşaAllah İran'ın kalecisi muhteşemdi, duvar gibiydi mübarek. Yani İran'ın savunması Belçika'nın da saldırıları güzeldi. Ama Belçika'nın savunması da güzeldi, her ne kadar İran'ın ki kadar olmasa da (yani bana öyle geldi). Ama sanki bir ara İran da iyi hücuma kalktı. Hatta o gol olan ama ofsayt olduğu için silinen gol de müthişti İran'ın. Orada nasıl oyun yaptılar ama... :) Neyse bahsedeceğim şeyler bu kadardı, sağlıcakla kalın. Hayırlı geceleriniz olsun inşaAllah. Ha bu arada inşaAllah iki takımda gruptan çıkar ve dünya kupasında bayağı ilerlerler. Amiin. Minik bir şey daha... İran, İspanya, Belçika (şimdilik bunları biliyorum) bu üç ülke inşaAllah dünya kupasında güzel yerlere gelirler. Çünkü asıl bu ülkeler hak ediyor o kupayı... 22/06/2026
Ekmek elden su da elden. Göl nerde ,gölü kuruttular. İnek içmiş diye düşünmüştük. Yok abi ,ineği geçen kurbanda kestik. Kedi nerde peki? Kedi eti yedi, ciğeri yiyen Kedi , hocam Nasrettin bey siz misiniz?