Hayko Bağdat'ın okuduğum bu kitabı o kadar güzeldi ki mutsuz bir insanı, mutlu bir insana çevirebiliyor. Sohbet havasında bir kitap olduğu zevkle okudum. Keşke tüm kitaplar bu minvalde olabilse. Kitap, Hayko'nun kişisel anılarından oluşmaktadır. Hikayeleri bizi bazen güldürüyor bazen de duygulandırıyor. Hayko hep yazsın.
eğer üst üste ağır ve yorucu kitaplar okumuşsanız araya golliği katıp eğlenceli ve dinlendirici bir zaman geçirebilirsiniz. :) su gibi akıp geçen bir kitap. tavsiye ederim :)