Can Yılmaz bence kitap yazmış olmak için kitap yazmış. Kendi anılarını anlatmış, sevenleri için elbet ilgi çekici yanları vardır ama koca kitapta altını çizecek bir cümle dahi bulamadım. İkinci kitabını da çıkarttı ama elimi uzatıp inceleme ihtiyacı hissetmedim. Ticari düşünülmüş bir kitap bence..