Bu inceliği anlayabilir misin bilmem ama söylemek isterim. 'Seni sevmekle, aklıma bir taş bağlayıp denize atmam arasında hiç fark yok. Tutku çoktu ama mantık yoktu.
ben anlatamadım. içimde biriktirdiğim, boğazımda düğüm düğüm olan hiçbir şeyi anlatamadım. odama sığamadım, geceleri uyuyamadım, nefes bile alamadım bazen, yediğim yemek karnımı da doyurmadi. sebebi neydi biliyor musunuz? iliklerime kadar acı doluydum. bi' insan acıdan ağlayamaz hale gelir mi, gelir. ben geldim.