Gonca yiğit

Gonca yiğit
@goncayy
Dostoyevski diyor ki: "Gözleri sürekli gözlerindeyse sana olan merakındandır. Ama gözlerini kaçırıyorsa o gözler de sana ait bişey vardır."
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Herkes sevdigi kadar yaninda kalir."
Çok soğuk diye ağlasam abartmış olur muyum 🥺
Bu inceliği anlayabilir misin bilmem ama söylemek isterim. 'Seni sevmekle, aklıma bir taş bağlayıp denize atmam arasında hiç fark yok. Tutku çoktu ama mantık yoktu.
ben anlatamadım. içimde biriktirdiğim, boğazımda düğüm düğüm olan hiçbir şeyi anlatamadım. odama sığamadım, geceleri uyuyamadım, nefes bile alamadım bazen, yediğim yemek karnımı da doyurmadi. sebebi neydi biliyor musunuz? iliklerime kadar acı doluydum. bi' insan acıdan ağlayamaz hale gelir mi, gelir. ben geldim.