Gonca yiğit

Gonca yiğit
@goncayy
"Herkes sevdigi kadar yaninda kalir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her kadın saçm sapan bir adam sevmeden olgunlaşmaz. Muhakkak en güzel duygularını en ruhsuz adamlar öldürür."
"Bir ümidim yok, bu sondu. Artık hiçbir şeyin değişmesine imkan yok. Lüzum da yok."
"- Ağlamak kötü bir şey mi? - Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? - Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."