''Büyümek, yalnız tutunanlara gerekli.''
''Yalnız bir korku kaldı kuşkuyla karışık; Sonunda kötü bir şey olur korkusuyla yaşadı Selim Işık Her olayı. Eski bir yara izi içinde sızladı, her eğilişinde İnsanlara. Dünyaya bir daha gelişinde Çocuk ve korkusuz yaşamak ister sürekli. Büyümek, yalnız tutunanlara gerekli.''
Sayfa 122·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.