yaşamaya vakit bırakmayan tüketici işler
"Bunca kağıt, vakit, mürekkep harcanarak doldurulan bu yapraklar ne işe yarayacak? Bütün bu ders kitaplarından ne çıkacak? Ne diye altı yedi yıl bir yere kapanıp programlar, azarlar, dersler içinde ölesiye didinmeli? Ne diye koşmaktan, oynamaktan, eğlenmekten zorla kendini yoksun etmeli? Bunun sonu yok ki... Ne zaman yaşayacağım ben?
Sayfa 74 - XX. Basım, Şubat 2018·Kitabı okudu
Edebiyat
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.