Genele baktığımızda türk edebiyatı klasikleri modern klasiklerden daha yakın geliyor bana. Artık bu yorumu yapacak kadar çok okuma yaptığım için nedenini şöyle izah edebilirim. Her nekadar yüzküsür yıl evveli olsa da bizi anlatan ve halen daha süregelen konulara değindiği için yani bizden olduğu için bu eserler daha berrak geliyor şahsen. Dönemin konularını insanlarını ve mahalleyi ustaca anlatan yazarımız kendi bakış açısını da yansıtmış eserlerine.
İyi okumalar. Kuyrukluyıldız Altında Bir İzdivaçHüseyin Rahmi Gürpınar