herkes kendinden mi sorumlu?kendimizi savunmak için kötülük yapmak
6/10
·163 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
SPOILER Kitabı önceden okudum ana karakter çok ezikti her şeye özür dileyip teşekkür ediyordu biraz rahatlamalıydı bence ama başkasının yaşadığı şeyler bize basit gelebiliyor o yüzden onu çok iyi anlıyorum ve kendini bastırılmış hissettiği için üstünde zaten bu kadar yuk varken kendi çocuğunu bile alamamanin verdiği o hissi çok iyi vermiş sabahattin ali ama benim aldığım tek duygu bastırılmış stresler oldu üzüntü duygusuna giremedim sonunda aglayanlar da fazla dramatik geldi bana bu yüzden. Sevgilisi terk etti diye hayata kusmesini anlayamamıştım başta ama Şuan anlıyorum.Ne yasarsak yaşayalım kalbimizde bi seyleri yıpratan şeyler hayattaki amacimizin yonelimini solduruyor ve bi kere bırakırsanız devamı geliyor.İnsanlar sizi hiç anlayamıyor ve kötü bir adam olmasa bile insanlar sizi güçsüz gördüğü zaman kendisi başka insanların yanında güçsüz hissetmesine rağmen kendini güçlü hissetmek için sizi aşağılıyor ve bu adam gerçekten yıpranmış bir durumda olduğu için ona karşılık veremedi ve bu durum bir karadelik gibi kendine çekti.Ve birisi size kaba davraniyorsa ve kendinizi yetersiz ve ezik birisi gibi hissettiriyorsa bunu yapmak için geçerli bir sebebi olamaz kimsenin.Ve karakter bunu örtmeye çalışmak için işini hep en iyi şekilde yapmaya çalıştı ama onlar susmadilar.Kendini iğrenç hissettirdiler insana.Keşke o kişi yanımda olsaydı da üzülmeni kimse umursamıyor ayağa kalk ve onlar gibi ol diyebilseydim ama beni burda çelişkiye düşürüyor bu durum.kendinizi korumak için başkalarını ezmek geçerli bi durum mu? Diğer türlü kendiniz ezileceksiniz ve hayatınızı boşa yaşamış hissedeceksiniz.İyilik ve kötülük gerçekten bu kadar önemli mi? Yoksa herkes kendinden mi sorumlu?
Psikoloji
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,5bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.