Puan vermedi·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Şubat 2021 11:34 Kitap akıcı, merak uyandırıcı. Klasik sonla bitmiyor, stockholm sendromuna bağlayacağını düşünürken sonu beni şaşırttı.
Sosyopat bir kelebek koleksiyoncusu olan ana karakterimiz Fred, kendi sığ dünyasında yaşarken zıt kutuplardaki güçlü ve mutlu kadın Mirandaya platonik şekilde aşıktır. Lotodan kazandığı parayla da aldığı güçle Mirandayı kaçırır.
Fred in isteği Mirandanın ona aşık olması. Onu etkilemek için istediği herşeyi yapmakta. Peki Fred bu isteğine kavuşabilmiş midir? Mirandanın tek isteği ise Özgürlük. Peki Miranda özgürlüğüne kavuşabilmiş midir? ..