Ülkemizin en değerli yazarlarının kitaplarını bile 30 liradan aşağı alamıyoruz. Marketler için getirilen mali düzenlemenin bir benzeri kitap fiyatları için de gelmeli. Özellikle de öğrenciler ve dar geliri olanlar için kitap almak konusunda ekstra avantajlar olmalı.
Twitter'ı olan okurları #kitapfiyatları hashtag'iyle başlatılan ve şu an gündemde 1. sırada olan konuya desteğe bekliyorum: twitter.com/oguzakturk/stat...
Bence almayın, bir kitabı almadan önce kalitesinden emin olmak gerek. Çünkü biliyoruz ki Sabahattin Ali'nin kitaplarını tabiri caizse rezil eden yayın evleri var. Ama inceleyip uygun görürseniz alabilirsiniz.
Aylardır almaya çalıştığım kitap 80 liradan aşağı düşmüyor. Muhtemelen kitapseverlerin birçoğu alamıyordur. Okuyamadığımız kitabın rafta aylarca durmasının hiçbir anlamı yok o zaman bu fiyatlar neden?