Puan vermedi·319 syf.····Okunma: 28 Şubat 2021 03:09 Öncelikle kitabı çok rahat okuduğumu söylemeliyim, okurken hiç sıkıldığımı hissetmedim. İşin ilginç yönü de şu ki hayatım boyunca Bu eserdeki kadar baş kahramanın kenara atıldığı bir eser okumamıştım. Eserdeki babamız da oğlumuz da çok arka planda kalmış sanki. Turgenyev, düşüncelerini yan karakterler üzerinden gerçekleştirmiş. Burada da şu gözüme çarptı; Turgenyev, çatışma diyaloglarını biraz basit kurmuş sanki? Olayın alt metni tam oturmadan çatışmalar başlıyor.
-Merhaba bazarov?
-Nihilistlere merhaba denmez çünkü bizler varoluşçuyuzdur... vs vs
Absürt bir örnek oldu ama herneyse... klasik okumayı seviyorsanız, sıkılmadan 1 2 günde okursunuz.