·84 syf.····Okunma: 02 Mart 2021 12:10 Yazar, neyin anlatıldığının değil nasıl anlatıldığının önemli olduğunu vurgulayarak bu hikayeleri yazmış. En çok "Kedi" hikâyesini sevdim. Günümüz Türkçesine uyarlanmamış hâliyle ve yazıldığı dönemde önemli bir eser olabilir. Lakin yarım kalmış hissi veren hikâyeler ilgimi çekmiyor. Yine de kısa olduğundan ve edebiyatımız için önemli bir yer tuttuğundan okumakta fayda var.