Buradaki insanların nasıl olduğunu soracak olursan, şunu söyleyebilirim; Her yerdeki gibi! İnsan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanın büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları zaman diliminden öyle korkuyorlar ki, ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor. İşte insanın değişmez yazgısı!
·1 alıntı·
106 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.