Mutlaka ama mutlaka okunması gereken bir kitap. Herşeyiyle Dosteyevski'yi çok seviyorum. Cümleleri, kelimeleri, betimlemeleri ve o eşsiz bakış açısı. Anlatılamaz bunlar belki de. Herkesin görüşüne göre farklı yorumları olur. Bu yüzden sadece okuyun diyorum.