Ah Madonna, ah Raif. Böyle bir aşk elbet ki sizi de acıtacaktı. O kadar güzel bir kitap ki. Mutlaka okuyun. Belki de bunu okursanız asıl aşkı anlayabilirsiniz, o duyguları anlayabilirsiniz.
Mutlaka ama mutlaka okunması gereken bir kitap. Herşeyiyle Dosteyevski'yi çok seviyorum. Cümleleri, kelimeleri, betimlemeleri ve o eşsiz bakış açısı. Anlatılamaz bunlar belki de. Herkesin görüşüne göre farklı yorumları olur. Bu yüzden sadece okuyun diyorum.