Ted Dekker'i İlk okuduğum ünvr de tanıdım. 2009'larda eserlerini peşi sıra okudum. Akademik okumaların arasına serpiştirilen tadımlık Polisiye romanlardan. Roman örgüsü o denli karmaşık ki sonun ne olacağını merakı ve verilen korku, heyecanla birçok duygu ile birlikte daha da zirveye çıkarıyor. Sonun ne olacağını kestirmek mümkün değil çünkü olay içinde ana olaya bağlı birçok olay meydana geliyor. Bundan ötürü sonu her daim heyecanlı oluyor. Eğlenmek isteyen ya da korku ve heyecan isteyenlere rahatlıkla tavsiye ederim.