·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mart 2021 21:33 Çocuk Kalbi benim için hep özel bir kitap olacak, bazı kitaplar insana farklı bir bakış açısı katar, ben de bu kitapta bambaşka bir bakış açısından, Enrico'nun penceresinden olayları gözlemledim. Konusuna gelecek olursak; Küçük, saf ve temiz kalbi bir çocuk olan Enrico 3. sınıfa başlar ve yepyeni arkadaşlıklar edinir, okulunda yaşanan olayları, kavgaları, dostlukları, dersleri Enrico'nun dilinden anlatılır. Ben okurken çok eğlendim ve keyifle okudum. Edmundo De Amicis'le iyi ki tanışmışım, anlatış dilini çok ama çok beğendim.