Aşk varmı dır?Bence yoktur dediğimiz bir zamanda birde bu aşkın platonik olduğunu düşündüğünde insanın etkilenmemesi elinde değil.Bütün çocukluk ve gençlik yıllarını verdiği bir adam vardı ve bu adam onu bir kere de bile hatırlamamişdı ve her defa karşılaşmalarına rağmen..
Bence Stefan Zweig gerçek aşk yalnız dokunarak değilde sessizce ve bitmeyen bir sonsuzluk olmasını anlatıyor bize....
İnsan ölüm ayağındayken bile sevdiği kişinin acı çekmemesi için her şey de kendini suçlar mı?
Ama bir şey var ki iki insanın bir birini sevmesi çok nadir rastlantıdır
Bu kitap insanı derinden etkileyen bir kitap..
Okuyun ve okutun