İlk ana rahminden ayrıldık
Sonra anne memesinden
Sonra zaman geçti evden
Sonra büyüdük... çocukluk geride kaldı,
çocukluktan ayrıldık..
gençlikten, derken
kendimizden ayrıldık ...
"Toparlanın Gitmiyoruz !" Demişti İsmet Özel.
Çok sonra öğrendim sadece gitmek için Toparlanılmazmış. Gelmek için, kendimize gelmek için toparlanmalıymışız. Evet kaybolduk. Kendimizi arıyoruz.
O halde Soru şu ;
Ben kimim ?