Gönderi Alıntılamaları

İlk ana rahminden ayrıldık Sonra anne memesinden Sonra zaman geçti evden Sonra büyüdük... çocukluk geride kaldı, çocukluktan ayrıldık.. gençlikten, derken kendimizden ayrıldık ... "Toparlanın Gitmiyoruz !" Demişti İsmet Özel. Çok sonra öğrendim sadece gitmek için Toparlanılmazmış. Gelmek için, kendimize gelmek için toparlanmalıymışız. Evet kaybolduk. Kendimizi arıyoruz. O halde Soru şu ; Ben kimim ?

şura

@revios
·
anamın karnından çıkışım ilk ortadan kayboluşumdu
Şiir