Bu kitabı okuduktan sonra birde kitabın ön sözünü veyahut açıklamasını okudum ve şunu fark ettim. Shakespeare'i bilmeden okumanın hiç bir anlamı yok. Bize saçma gelen kısımları yazarın edebi sanatına yoruyoruz. Oysaki o saçma gelen kısımlardan neler çıkıyor neler. Bu yüzden her Shakespeare kitabını okuduktan sonra o kitap hakkında bir bilgilendirme de okunmalı ki kafamızdaki soru işaretleri kalkmalı.