10/10
·724 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
2021 38. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
·
1 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Duygular ne alemde😁, bitince çok kötü olmuştum ben Filiz Hanım🥺🙃🤗📚🌼❣️
Filiz
Gönderi Sahibi
Ben mutlu oldum niyeyse sonunda hocam. Hem kitabı okumuş olmanın mutluluğu hem de Selim ve Turgut adına duyduğum mutluluk. Bilemedim niye böyle hissettim 😊😊
Kitabı bitirmek zaten bambaşka 1duygu o tarifsiz sanırım 🙈😍🥰📚🌼❣️
Filiz
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 😊
Filiz Hanım 😍 çok sevinmiş olabilirim😁🎉 keyifli okumalar❣️🌼📚
Filiz
Gönderi Sahibi
Bende bende. İnsallah bu sefer olacak. 🙈🌼🌼😍
Kesinlikle ben de inanıyorum ❤️🌼📚