Beyaz Geceler yorumu (spoiler!)
2/10
·212 syf.··
2021 3. kitabı
·
24 günde okudu
·
Okunma: 27 Nisan 2021 16:39
Kitapta 5 hikaye bulunuyor ve ilk hikaye de kitaba adını veren Beyaz Geceler. Ben şimdilik sadece Beyaz Geceler'i okudum ve genel görüşüm hikayedeki karakterlerin çok tuhaf oluşu. Sanki birbirlerini yıllardır tanıyan iki dostmuş gibi konuşuyorlar daha doğrusu dertleşiyorlar. Karakterlerimiz daha yeni tanışmalarına rağmen birbirlerine içlerini dökebilecekleri kadar yalnız yaşamışlar yıllarca. Veyahut böyle değilse ilk görüşte aşık olmuşlardır birbirlerine. Hikayeyi okurken siz de böyle düşünebilirsiniz. Fakat hikayenin sonunda böyle olmadığını göreceksiniz. En azından Nastyenka için... (Güncelleme) Kitabı bitirdim. Üzülerek belirtmeliyim ki bu kitabı hiç sevemedim. Dostoyevski'den okuduğum ilk kitap bu ve umarım son kitap da olmaz. Kitaptaki hikayelerin ne öğretici bir yanı var ne de sürükleyici ve akıcı bir yanı... Karakterlerin aralarında geçen diyalogları okuyup duruyorsunuz. Ne kendinizi bulacağınız alıntılar var ne de aşık olacağınız karakterler. Karakterlerin ruh halleri çok tuhaf. Ve bu, kitaptaki tüm öyküler için geçerli. Ne yazık ki size bir şeyler katacak bir kitap olduğunu düşünmüyorum.Ve tekrardan üzülerek belirtiyorum ki kitabı sevemedim...
Edebiyat
Beyaz GecelerFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024102,4bin okunma
·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.