Kitap gayet güzel. başlarda bir miktar sıkıcı başladı ama çoğu kitapta olduğu gibi ilgi çekmeye başladı. Kitap konu olarak çok anlamlı bi deney gibi çocuklar küçüklükten ne görürse öyle olur bu bı katil de olabilir vicdanlı bı insanda bu kitapta ama yabani insan oluyorlar kitabın sonu beni cezbetti son 90 sayfayı falan hiç duraksamadan okudum cidden iyiydi
Okumanızı tavsiye ederim
Sevgilerimle Sineklerin TanrısıWilliam Golding