·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Nisan 2021 01:06 Lise yıllarımda bu kitabı okuduğumda sadece ütopik korkunç bir gelecek çizildiğini düşünmüştüm.Yaşın verdiği yetkiye dayanarak :) alt metni tam olarak algılayamamışım.Aradan yıllar geçti.Şu an okuduğumda söyleyeceğim şey şu: George Orwell zamana meydan okuyan bir eser ortaya koymuş.Bu romanı yaşım ilerleyince tekrar okuyacağımdan emin oldum.İnsanın güce olan şehvetinin ne kadar korkunç boyutlara ulaşabileceğini - hatta kitabın yayınlanmasından yıllar sonra ulaştığını da diyebiliriz- en ince ayrıntısına kadar kurgulandığını göreceksiniz.Ayrıca hangi zamanda yaşarsak yaşayalım, bazı kesimler için, düşüncenin, her zaman en korkunç şey olarak kalacağını okurken anlamakla kalmıyor yaşıyorsunuz da.