Hayaller...
"Bunu ben de istemem. Buraya geldim, çünkü hem çok özlemiştim hem de seni yeniden iyi ve mutlu görmek istiyorum. Hayatta her şey geçici. İşte bu yüzden seni gezmeye çıkarmaya geldim ki beraber bir sürü yerden geçelim. Hazır mısın?"
Sayfa 176·Kitabı okudu
Edebiyat
·
16 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
instagramda açtığım kitap paylaşımları yaptığım sayfama davet etmek istiyorum profilimde link mevcut @oblomovkasehri diye yazarakta bulabilirsiniz sizi görmekten çok memnunluk duyarım ☺️