Elif
@Pinhan_1 · 5yıl
Takip Et
Cevapları alalım :)
Evinizin arka odasında bir zaman makinesi olsa ne yaparsınız?
Anket
64 beğeni
·
1 paylaşım
·
92 Gösterim
37 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Miss Nobody
Annem iki günde bir tozunu aldırır kesin. Bir de şey, söylenir. "Bu ne böyle, at bunu, kalabalık ediyor odada, bir şeye benzediği de yok"
6
Elif
Gönderi Sahibi
😂 anneler hep haklıdır..
1
Gizle
Mėrɨç
kullanmazdim heralde çünkü çünkü gećmişe dair bana zarar veren bir pişmanlığım yok
5
Önceki 2 yanıtı göster
Elif
Gönderi Sahibi
Peki, an'da kal an'da yaşa.. :)
1
1 yanıtı göster
Gizle
Odessa
Tereddüt etmeden yeryüzünde yaşamın ilk oluştuğu o mukaddes an'a giderdim :)
7
Elif
Gönderi Sahibi
Muazzam bir şahitlik olurdu :)
1
Gizle
Fatoş
Akpsiz bir döneme giderdim. Geçmiş veya gelecek fark etmiyor.:D
9
Önceki 1 yanıtı göster
Fatoş
Umarımm
1
Gizle
İleri