Cevapları alalım :)
Evinizin arka odasında bir zaman makinesi olsa ne yaparsınız?
Anket
··
92 Gösterim
37 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Annem iki günde bir tozunu aldırır kesin. Bir de şey, söylenir. "Bu ne böyle, at bunu, kalabalık ediyor odada, bir şeye benzediği de yok"
Elif
Gönderi Sahibi
😂 anneler hep haklıdır..
kullanmazdim heralde çünkü çünkü gećmişe dair bana zarar veren bir pişmanlığım yok
Elif
Gönderi Sahibi
Peki, an'da kal an'da yaşa.. :)
Tereddüt etmeden yeryüzünde yaşamın ilk oluştuğu o mukaddes an'a giderdim :)
Elif
Gönderi Sahibi
Muazzam bir şahitlik olurdu :)
Akpsiz bir döneme giderdim. Geçmiş veya gelecek fark etmiyor.:D
Umarımm