10/10
·168 syf.··
2021 16. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2021 14:19
Samimi bir yazım dili ve güzel öyküleriyle yine beni içine çekmeyi başaran bir kitaptı.. Geçtiğimiz yıl "Gelirken Ekmek Al" kitabını da okuyup çok sevmiştim. O da bu kitapta olduğu gibi öykülerden oluşmakta. Açıkçası ben bir roman okumaktansa öyküler okumayı daha çok severim ve bu konuda şuana kadar okuyup beğendiğim yazarların arasındadır Şermin Yaşar. En çok sevdiğim özelliği ise kitaplarında gerçekten samimi bir dil kullanması. Sanki bir hikayeyi anlatır gibi değilde sohbet eder gibi. Aracısı yaptığı karakteri bile sanarsınız kırk yıllık dostunuz.. Arada ama tam yerinde ve sınırı aşmadan basmış küfürü.. Anlatamam ben şimdi.. En iyisi siz iki kitabı da alın okuyun. Yanınızda şöyle dumanı üstünde tüten bir kahve ve biraz sessizlik bence çok güzel gider...
Kitap Yorumu
Göçüp Gidenler KoleksiyoncusuŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202413,3bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.