Gülfelin

Gülfelin
@aranan_okur
Kitap okumayı seven bir okurum sadece. Arada sırada kaybolsamda arayanı olmadıkça bulunmuyor insan :)
Öğrenci
26 Temmuz
91 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı

Gülfelin

, bir kitap okudu
9/10
·456 syf.·
23 saatte okudu
·
2021 37. kitabı
Zeynep Yılmaz
8.7/10 · 197 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir çiçek açar, sonra solar. Solmasın diye onu koparır ve su dolu bir vazoya hapsedersen bu sevgi değil, takıntıdır.
Sayfa 151 - Epsilon Yayınları·Kitabı okudu
Kitap Yorumu
"...Kitapları yakarak yok edemezsin. Bir şeyi gerçekten yok etmek istiyorsan onu unutman gerekir."
Sayfa 83 - Epsilon Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Bizim dünyamızda filler farelerden korkmuyorlar, - ne yazık ki - fareler ezilmeye mahkumlar.
Sayfa 57 - Epsilon Yayınları·Kitabı okudu
Kitap Yorumu
İnsanın en büyük düşmanı kendi zaaflarıdır.
10/10
·200 syf.··
2021 36. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 20 Temmuz 2021 01:14
Agatha Christie'den okuduğum üçüncü kitap. Aslında belki okumayı sonlarda isteyeceğim bir kitap olabilirdi. Eğer incelemeleri okumuş olsaydım.. Çünkü neredeyse herkes incelemesinde Agatha Christie'nin başkarekterimiz Hercule Porıot'u yazdığı son kitap olduğundan bahsetmiş. Şuan bu konu hakkında tek diyebileceğim şey eğer bende önceden yapılan incelemeleri okumuş olsaydım belki önceliğimi bu kitaba vermezdim. Ama şunu da diyorum ki iyiki okumamışım. Çünkü böyle güzel bir kitabı okumayı bilmeden de ertelenmiş olmak beni gerçekten üzen şeylerden bir olabilirdi :) İnceleme gelecek olursak.. Öncelikle kısaca kitabı neden - sayfa sayısına bakacak olursak- bana göre uzun bir sürede okuduğumdan bahsetmek istiyorum. Ben bu kitabı okumaya başladığımda ilk başlarında çok sıkıldım. Hatta bu sıkılma süreci kitabın son elli sayfasına kadar sürdü. Arada yarım bırakmayı bile düşündüm ama  - ki bu benim açımdan hiç hoş birşey değil. Bir kitabı yarım bırakamama fobim var galiba - neyseki son elli sayfa su gibi akıp gitti. Ve galiba bu kitap okumaya isteksiz olduğum dönemde bu kitaba başlamış olmamdan da kaynaklı. Sonuç olarak diyeceğim tek şey iyiki sonuna kadar okumuş olmam.. Kitapla ilgili düşüncelerim ise çok karışık gibi. Aslında kitaptan anladığım en iyi şey insanların zaaflarının onlara neler yaptırabileceği. Yani sizin zayıf noktalarınız başkası tarafından kullanılırsa işte bunun sonucu çok büyük felaketlere yol açabilir.  Belki hem başkasının hayatına hem de kendi hayatınıza mal olabilir. Ve bir de söylenen herşeyin doğru mu olduğu? Gerçekten bunu bu kitap sayesinde oturup düşündüm. Ya şuana kadar bana söylenen herşey bana bunları söyleyen kişinin benim nasıl bilmemi istiyorsa ona göre söylemiş olup aslında bana yalan söylemesiyse? Bu beni o kişinin kuklası olmaktan başka bir
Kitap Yorumu
Ve Perde İndiAgatha Christie · Altın Kitaplar · 20202,305 okunma