·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2021 15:16 Çocuklar saftır, meraklıdır, iyi niyetlidir, neşedir-neşelidir,dünyaya pozitif bakarlar.Dünyaya, her anlamda, tertemiz gelirler.Zihinleri hiçbir ideoloji içermez.Hiçbir fikir ve dogma ile kirlenmemiştir.Belli bir yaştan sonra aldığımız eğitim(özellikle eğitim söz konusuysa yanlış ve kanıksanmış yöntemlerin zararı hakkında saatlerce konuşabilirim), okuduğumuz kitaplar, ailemizden gördüğümüz gelenekler, toplumsal kurallar ile o tertemiz,saf vicdanı ve aklımızı köreltiyoruz.Bir çocuğun ağzından okuyacağınız bu romanda, çocukların ırkçılığı,ötekileştirmeyi,önyargıyı nasıl anlayamadıklarını ve bazen midelerinin bulandığını okuyacaksınız.Zor bir konu olmasına rağmen yazar bu konuyu çok akıcı işlemiş.Çok güzel bir kitaptı.Düşünmeden okuyunuz.