10/10
·208 syf.··
2021 56. kitabı
Kitaplığıma girdiğinden beri bu kitap, çok kez elime aldım ve geri bıraktım, okumayı hep erteledim asıl şiir kitaplarının okunmak için doğru zamanı beklediklerine inandığım için hep. Kitabın başında yazan yazar notuna gözüm iliştiği için de olabilir bu. "Okuyucuma!" diyor Erdem Bayazıt o notta, "Şiir diye Bir ömür tüketerek yazdıklarım İki saatte okunuyor Bundan ucuz ne olabilir Havadan başka?" Şiirleri zaten okunup bir çırpıda rafa kaldırılacak şiirler değil ama bu notun üstüne daha bir özenle okuma gayretine giriyor insan, her satırın üstünden tekrar tekrar geçme isteği duyuyor, sürekli başa sarıyor sayfaları, tüketilen bir ömürden kalan izleri görebilmek, sezebilmek için bir nebze de olsa. Keşke daha önce okusaydım demiyorum, bizim zamanımız yeni gelmiş, ama iyi ki tanışmışız diyorum. Ben iki saatte okumadım, hakkını verdim, vermeye devam etme isteği de bir vazife gibi yerleşti içime. Her şey o nottan!
Şiir
ŞiirlerErdem Bayazıt · İz Yayıncılık · 20216,4bin okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.