Ahh Raif!
Öyle güzel sevmişsin ki Maria'yı insan imrenmeden edemiyor doğrusu. Düşüncelerin ve hissettiklerin karşısında ne söyleyeceğimi çok bilemeyerek sana karşı ve daha çok 'Kürk Mantolu Madonna'ya olan aşkına karşı hayranlığımı dile getirmek isterim. Keşke karşımda olsan da günlerce ona olan büyük aşkını bana anlatsan. Ne büyüleyici bir şey olurdu bu aşkı dinlemek...
Kitaptan çıkardığım derse gelince kesinlikle bu; hislerimiz ve düşündüklerimizi geç kalmadan karşımızdakine söylememiz gerektiği olur. Ve şunu da eklemeliyim ki: Aşk bekletmeye değmez!
•Kimi tutkular rehberimiz olur yaşam boyunca. Kollarıyla bizi sarar. Sorgulamadan peşlerinden gideriz ve hiç pişman olmayacağımızı biliriz.
Sabahattin Ali