#balkavanozu #yorum
Herkese merhabalar.
Sizlere çok severek okuduğumuz bir #çocukkitabı ile geldik.
Yazar hakkında bilgi kısmında "Çocuklara yazmayı dert edinen, kendi halinde biri." diye kendini tanıtması ne kadar güzel ve samimi.
Ayıcıklar ülkesinde yaşayan sevimli mi sevimli ayıcıklar varmış.
Anniş ayı bir gün alışverişe giderken iki küçük yavrusunu evde yaramazlık yapmamalarını bir kaç kez tembihleyerek çıkmış.
Ama anne ayı çıkar çıkmaz bebiş ayı durur mu?
Abiş ayı da bilgisayara dalmıştı.
Raf da duran bal kavanozu onu çağırıyordu.
Sonra ne mi oldu?
Cevabı tabi ki bu bal kadar tatlış kitapta...
Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.
"Lütfen! Kitapları Çocukların Erişebilecekleri Yerlerde Tutunuz..."