İki zıt karakter ve hayalleri.. Son sayfalara doğru duygularınıza hakim olmakta oldukça zorlanabilirsiniz. Sonu hiç beklenmedik bir şekilde bitiyor bence. Okudukça bizzat olayı yaşamış gibi içimde bir üzüntü hissettim. Sıkılmadan bir günde akıp gidecek bir kitap gerçekten. Dili oldukça akıcı ve anlaşılır. Şimdiden okuyacaklara keyifli okumalar dilerim! Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck