Uzun zamandır yoğunluktan bitirmeye fırsat bulamadığım bir eser olduğu için bütüncül bir inceleme yapma fırsatım olamayacak. O dönemin daha adı feminizm bile olmayan akımın öncülerinden olan biraz da halide edip in gölgesinde kalan ilk kadın yazarlarımızdan olan fatma aliye nin bence yalın hikayesi olmuş. Dönemin şartlarını anlatması açısından uyum sağlama biraz zor olsa da ve tabiki zorlama acıhayat hikayesi olarak beni tatmin etmedi. Türk edebiyatı klasiklerinde daha hoş kitaplar okuduğumu rahatlıkla diyebilirim.
İyi okumalar.. RefetFatma Aliye Hanım