Öncelikle böyle bir eser bıraktığı için Sabahattin Ali'ye ne kadar müteşekkir olsak azdır. Gerek akıcı anlatımı gerek olay kurgusu olsun mükemmel bir o kadar da hüzünlü biten bir aşk romanı diyebiliriz. Neyse daha fazla spoiler vermeden bir okuru olarak 7'den 70'e herkese tavsiye ediyorum. İyi okumalar dilerim...