"Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum"
Sayfa 66
Şiir
··9 alıntı·
2 +1'leme
·
1.082 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
kalbin kurumasıyla(kalpsizlik) daha tehlike olmaz mı insan? Yanlış anlamadıysam.
Unutursak kalbimiz kurusun sözü dolaşıyor ya etrafta kaptan, bu kalp kuruması o mu acaba? Yoksa Didem Madak aşkını kalbine gömmesiyle tehlikesiz birine dönüştüğünü mü anlatıyor acaba?
Deniz bazen kendini kaldırımlara fırlatır, o zaman bir yavru yengece bakan insanların şarkısı olurdu o şarkının adı.