Biz kız çocuğunun büyümesi ne zaman biter acaba? İlk adet gördüğünde mi, 18 yaşını doldurunca mı, evlenince mi, saçına ilk ak düşünce mi? Bence hiçbiri değil. Bir kız çocuğu büyümez, kaç yaşına gelirse gelsin asla büyümüş gibi hissetmez kendini. Son nefesini içi arzularla,heyecanlarla dolu bir kız olarak verir.
Sayfa 459 - DOĞAN
Edebiyat
··
98 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.