Eh işte diyebileceğim cinsten olmuş. Çok meşhur olsa da bana yavan geldi. Daha doğrusu çocuk kitabı gibi geldi. Tabi dönemindeki yayılan komünizm tehlikesine alaycı bir bakışla eleştirel yaklaşımda bulunmuş yazarımız. Tabi kitapta ülkemden de esintiler bulmam yani daha doğrusu hissetmem çok ilgincime gitti. Bir parçada baskıcı rejimlere atıfta bulunulmuş. Edebi olarak bütünleyici yorumda bulunmam çok da olası gözükmüyor. Beni daha fazla yakalayan eserler de olmuştu lakin her zaman belirttiğim gibi modern klasik dizisi bitirilmeye değer.
İyi okumalar. George OrwellHayvan Çiftliği